1/22/2008

My Big Birdhead

Nu har jag varit och klippt mig. Jag ser i princip likadan ut som pre-utpungande av 1800 flundror. Nä, men tydligen så har jag nu ett "askblont hår" och yaddayadda (enligt min frisör) och så luktar jag viol så visst var det värt pengarna. Jag känner mig ganska fin ändå.

Efter klippningen gick jag och åt lite mat. Någon borsjtjs-historia blev det som jag var tvungen att lapa i mig i en ruskig fart eftersom jag skulle bli sen till jobbet annars. När jag ätit klart börjar jag hasta mot jobbet med stora älgkliv och framåtlutat torso (ser ju helt idiotiskt ut, man kan ju lika gärna springa). Iallafall så hinner jag notera hur en del verkar kasta en extra blick åt mitt håll när jag passerar dem. Jo, visst var det så att jag hade skaffat mig en präktig rödbetsmustasch! Jag hade lyckats få dali-fjong på den också. Herregud.

Här kommer ett par bilder på mitt huvud, dem säger inte så mycket egentligen, men nyansen stämmer nog ganska bra. Så behold! Här har ni askblont;

2 kommentarer:

Malin sa...

Nä, man ser inte 100% men det man ser ser väldigt bra ut. :) Fin skjorta också!

Malin sa...

Haha ja, det är inte så mycket att se egentligen. Frisyren är ju samma det är mer färgen som är annorlunda..men det återges ganska bra på bilderna :-) Tack så mycket!