1/02/2008

Det gamla året i gamla bilder (Del 1)

Jag är väl medveten om att vi är inne och hackar på 2008 nu...och att det är smått förbjudet att ens nämna det gamla året (2007, för er som redan har glömt)....men jag hann inte riktigt summera det året känner jag, det hände ju en hel del och fotobevis finns det gott om! Så varsågod, mitt 2007:


Januari

Jag blir vän med en knarkarhund på bussen. Han såg så ledsen ut. I sätet lite längre fram skymtar ni bakhuvudet av matten, med en bira i handen!

Februari

Jag klipper mig kort och tänker "fan" i samma sekund saxen når mitt hår. Sviterna av detta misstag lider jag av än idag...men nu ska mitt hår bli långt igen! Det är på sin väg!

Mars

Jag är fortfarande kvar i Luxemburg och längtar bort.

April

Årets bästa/roligaste löp publiceras i min lokalblaska NLT.
Själv fotar jag en fin bild....på ett träd.

Maj

Maj gör mig gott. Maj är märkligt nog oftast min bästa månad. Jag inleder den med en bra Herman Düne-spelning. Tar sedan flyget till Oslo och hälsar på Joakim och går på Uffie-konsert. I slutet av månaden drar jag till London och blir kär (i staden), årets bästa resa!

Juni


Juni är också en bra månad...Jag går bland annat på en Modest Mouse-konsert, tallar på löv och skojjar runt.

Del 2 kommer imorgon!


Inga kommentarer: