1/03/2008

Det gamla året i gamla bilder (Del 2)


Juli


Jag blir upphämtad och flyr landet Luxemburg illa kvickt. Det kändes som om vi precis hade rånat stället, så snabbt flydde vi. Hursomhelst...efter knappt två dagar (vansinnesfärd) var jag hemma igen, hemma som i Sverige.

Augusti

Jag packar ihop och säger hejdå till vad som varit mitt hem i 20 år. I flyttyran dyker dessa shorts upp...designad av undertecknad i 11 års-åldern. Hemskt tjusiga, synd bara att man blodar upp sig på alla häftstift när man har på sig dem.

September


Jag flyttar till Gärdet, Stockholm

Oktober

David kommer på besök. Vi går på pub, käkar otroligt mycket kex och har det bra. Jag demonstrerar även hur man håller ett ölglas som en krabba. I slutet av månaden drar jag och Bateman till Luxemburg och hälsar på vår mor. Notera min yviga gångstil och att Bateman rör sig som en rysk officer.

November

Jag och Daniel går på Arcade Fire konsert. It's döbra.

December

Jag firar jul....som så många andra.

Så det var mitt 2007! Eller...lite utav det iallafall. Det händer ju alltid så mycket mer, sådant som inte går att illustrera med bilder. Men nu ska jag inte tjata om det gamla längre, nu är det 2008! Allt kan hända...men jag säger som Josh Ritter; "Don't let me into this year with an empty heart"...Det ska nog gå bra med detta år också.

Inga kommentarer: