1/30/2008

i spend all my energy walking upright

Jösses vad trött och hängig man är i januari. På sistone har min yrsel kommit tillbaka också. Måste typ sätta mig ned så fort jag rest mig upp för fort, för att inte ramla omkull. Det är jättejobbigt. Lågt blodtryck i en lång kropp är ingen bra kombination alltså. Nej, nu ser vi fram emot våren! Snart är det februari och sen är det mars...och då borde den väl vara här va? Vi säger så. Idag köpte jag nya vårskor på topshop iallafall med 70% off. Dem ska jag ha på mig när jag sitter här inne och väntar på våren. Jag kommer inte ut innan dess!!!

Stilpoäng för att jag har noppiga HM-sockor i skorna också.

5 kommentarer:

Malin sa...

SNYGGA!

Malin sa...

TACK! ;D Jag älskar dem. Har du fått använda dina BB något? Jag hoppas inte på snö nu!

Malin sa...

Haha, ja jag använde dom en heldag på stan och sedan samma dag en helkväll i Kungens Kurva.. jag kan säga att jag vid Kungens Kurva hade så j*vla ont att jag var tvungen att gå utan skor. ;) Så jag har lagt dom på is ett tag, men snart ska dom på igen!
Dom måste ha varit billiga dom där! 70% WOOO!

Malin sa...

Haha! Sådär blir det alltid för mig också, jag måste gå in och typ förblöda mig i varje nytt par skor innan de "blir ok". Lite jobbigt det där..så jag vet ju vad jag hr att se fram emot när jag börjar använde dessa! Hehe. Men när dina skoskav har läkt är det väl bara på med skorna igen väl? ;D Jaa de hade kostat 900 spänn, jag betalade knappt 300!

Malin sa...

Näe, jag har faktiskt inte (hallelulja) fått skoskav av dom! Fick bara värk i hela foten, speciellt i trampdynorna fram. :/
Men 300, vilket kap! Och du hittade i din storlek också? Grattis!