6/10/2008

The Men are Called Horsemen There


Visste inte vad jag var sugen på i musikväg när jag skulle ladda musikspelaren med lite nytt imorse. Så det fick bli lite gammalt, men ack så bra, istället. Ni bara måste lyssna på Sunset Rubdown - The Mending of the Gown. Dagens låt! Från "Random Spirit Lover"-skivan som kom för ett halvår sen lite drygt.

På samma sida som länken leder till kan ni även ladda ned lite annat bra från Sunset Rubdown och även Okkervil River, National, Bonnie Prince, Grizzly Bear, Voxtrot bland annat om ni letar er fram! Så det är bara att ni ger er hän. Äre gratis såäre.

Nu ska jag kolla på foppoll!

3 kommentarer:

Malin sa...

Trevlig resa i NY!! :D
Hoppas du får kul! Vi kan väl försöka ses sen när vi kommer hem? Kram!

Malin sa...

Tack Malin, det ska jag verkligen ha! Och du får ha det så strålande i Turkiet/Grekland. När kommer du hem? Jag tänkte som sagt bjuda hem dig till Högis...på lite mat och resesnack. Kram!

Malin sa...

Jag är hemma 21:a :) Men veckan efter 21:a kanske jag åker på någon slags Sverige-turné. Men vi hörs om det, vore trevligt iallefall. :) Kram!