6/12/2008

I'm off to see my Petty friend


Jag kan säga såhär, den simultankapacitet jag i detta nu visar prov på är av sällan skådat slag. Jag är ÖVERALLT. Den här korta texten har till exempel tagit över en timma för mig att skriva, no kid. Jag skriver ett ord - går och slänger ned några paltor i resväskan. Jag skriver ett ord - jag laddar musikspelaren med ny musik och ljudböcker. Jag skriver ett ord - jag går och dumpar en halv wc-anka i toalettstolen och rör om. Min intention var att packa lätt men så mycket JUNK som måste med ändå. Packa är verkligen inte min grej. Men pengar är växlade, pass är framme, kamerorna är nedpackade och Daniel har flyg och Petty-biljetten. Vad har jag glömt? Det kommer ju givetvis slå mig när jag packar upp på andra sidan Atlanten så ingen idé att jag ältar det nu.... New York väntar! Ses om en vecka och lite till.

PS... Fast om jag kommer över nåt gammalt broadband over there så kanske jag slänger in ett livstecken! Så håll er uppdaterade. So long!

Inga kommentarer: