6/15/2008

Livstecken!

Nu ar jag pa plats in tha big apple! New York ar som en enda stor lekpark och jag alskar det. Vi fick byta var lagenhet pa upper west mot en stor trea i midtown for det blev nat missforstand...Inte direkt nagot nedkop om man sager sa! Bortsett fran att det springer kackerlackor i koket. Men hey, it's New York! De maste ju ocksa ha nagonstans att bo. Igar valde de att bo i vara Pretzels. Times Square ligger precis kring husknuten nastan. Igar var vi pa Virgin Mega Store dar och jag holl pa att smalla av! Storre skivbutik har jag aldrig sett. De hade skivor, bocker, filmer och merch pa 3 stora vaningar. Heaven! Kopte en Bruce-tischa och en pocket.

Idag har vi sovit av oss jetlaggen och varit i Central Park hela dagen och hangt. Kollat in Strawberry Fields med John Lennons minnessten och sa har vi sprungit i varldens monsunregn. Det ar helt galet vad det kan regna nar det regnar! Annars ar och har vadret varit supervarmt och kvavt. Men vi har en big ass AC monterad i vart fonster sa hela lagenheten ar cold as ice. Ah just det, fick varsta Seinfeld-buzzen idag inom typ 2 minuter! Forst kopte jag tva stora paket Junior Mints som jag langtar sa efter att gora (sjukt goda ocksa, maste kopa med mig en resvaska full hem) och kort efter att jag hade gjort det springer vi pa Soup-nazi koket! Bildbevis finns men de far komma senare.

Nu ska vi duka upp for fest och sen blir det China-club! Unds unds!

Inga kommentarer: