12/20/2007

Smidigt, som vanligt.

Något man inte vill göra är att vakna upp klockan halv fem på morgonen och upptäcka att man fortfarande befinner sig på jobbet. Detta gjorde jag alltså imorse. Jag hade hade i och för sig redan slutat klockan 02.30 men i väntan på min buss som skulle gå klockan 03.20 kunde jag inte motstå mitt infall att "krypa upp i soffan och blunda lite". Två timmar senare vaknar jag alltså upp i samma soffa, helt desorienterad och med dregel på hela kudden. Efter att ha kämpat mig hem låg jag slutligen till rätta i min rätta säng klockan kvart över fem. Ja, ibland är man totalt onödig för sitt eget bästa...

Nej, nu ska jag hämta ut en klänning som har kommit med posten sen ska jag jobba kvällen igen (no more naps for me though!).

Jag tror vi kör en Thurston Moore till dagens låt:

Inga kommentarer: