12/19/2007

Fulla För Kärlekens Skull


Idag går jag runt med Eldkvarns "Fulla För Kärlekens Skull" i hörlurarna. Passar hemskt bra när man är ute och vandrar i stan måste jag säga. Pröva själva!

Nu ska jag strax iväg till jobbet igen. Har redan varit där en gång innan idag och ätit julbord, hemskt gott. Det var ett sånt där äkta julbord man (eller jag) bara har sett i filmer innan. Vi pratar tre stora bord fyllda med allt vad man behagar (och lite till), kandelabrar, levande musik och så en stor jävla brunrostad gris i mitten av allt...med kristyr och äpple givetvis. Jag tänkte klappa den med sen såg jag att den fortfarande hade tänderna kvar och då blev det genast lite mer otäckt. Sen fick vi en julklapp från vår rara chef....en chokladask, väldigt romantiskt. Men eftersom jag i snitt brukar tåla 2% av den chokladen som brukar vara i sådana där askar donerade jag min till en söt liten flicka som satt och spelade dragspel vid götbackspuckeln. Sen gick jag och köpte te och apelsiner innan jag tubade hem. Nu har jag legat och smält mat i åtminstone två timmar så nu ska jag nog röra på mig igen. Hejs!

Inga kommentarer: