12/18/2007

Dagens to-do lista

Jaha idag är jag helt ledig, det är skönt. Självklart har de stängt av vattnet i hela huset mellan 9.30-16.30 bara för att göra mig extra glad. Jag hatar att mötas av den där ursäkten till lapp av SSSB i trapphuset om att "Ja nu stänger vi av vattnet igen, glöm inte att vrida av kranarna. Vatten finns att hämta i tankbilen utanför om ni behöver...javisst vet ni, precis som om det vore kristid! Duscha med hinkar...let's sink looooow!". Up yours! Aja. Nu ska jag inte brusa upp över det. Det här ska jag göra idag istället för att bruka vatten:

- Posta paket
- Slå in julklappar
- Lyssna på Eldkvarn
- Läsa några fler sidor ur "Ensamble c'est tout"
- Städa mitt rum

Listan kan komma att utökas. Trevlig tisdag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, "Ensemble, c'est tout"!!!! Den är såååå bra! Har du sett filmen?? Den är såååå bra!!

;)

Malin sa...

Hej Malin! :) Nej det har jag inte gjort...men jag vill! Men kanske ska se till att läsa ut boken först?

Anonym sa...

Ja, läs ut boken först. :) Jag såg filmen först och läste sen boken.

Malin sa...

Åh jag måste rappa på med boken alltså. Vill se filmen snarast! :) Vilken var bäst då? Filmen eller boken?