5/26/2008

Mother Dear



I söndags hade jag min kära mor på besök. Hon hjälpte mig att få iordning på min fina soffgrupp som anlände samma dag. Åh, jag älskar både soffan och min mamma. Se så fint det blev! Som en femtiotals dröm som kolliderar med mitt i övrigt helt Patrick Bateman-aktiga kök och badrum. Soffgruppen tar upp en sisådär femtio procent av lägenheten också. Vilket känns ganska så skönt. Nu behöver jag bara få iordning på de övriga femtio procenten, så är det klart liksom!

Eftersom det var morsdag lagade och bjöd jag min mor på middag också. Fetaost-gratinerade paprikor med rabarberpaj som efterrätt blev det. Rabarberpaj är smaken av sommar. Skriv upp det!

2 kommentarer:

Malin sa...

Va fint du får det och vad god maten såg ut! :) Vart har du hittat dom coola sofforna? Är det second hand? :)

Malin sa...

Tack Malin! Ja jag börjar så smått få iordning på mina kvadratmetrar over here. Soffgruppen gör verkligen sitt! Är supernöjd. Ett blocket-fynd faktiskt! Ibland har man tur! Det enda jag egentligen saknar nu är en hylla och byrå.