5/05/2008

Helga Helgen

Det här snappade min mobilkamera upp i helgen:
tänk om alla dagar kunde vara såhär?
gitarrsträngar!
en given törstsläckare för en cherrykick. cherryjuice!
haha åh the darndest! bjuder på den här bilden. ser jag lite tight ut kanske? det var jag också! köpte en jättefin polkaskjorta på lisa larsson. jag kanske borde ha provat den innan! men vi ska nog göra upp. jag och skjortan... för den ska passa. om jag så måste sprätta.
jag och söta Sandra fikade varsin smarrig macka på copacabana.
grape är min nya grej. sjukt gott!
broccolisoppa!
what I do best - gryta!
what I do best del två - bananpannkakor. himmelskt!
köpte även den här för 29 kronor. bra pris. älskar steve coogan!

2 kommentarer:

Malin sa...

Vilka fina färgglada vårbilder!
Den där mackan på copacabana såg riktigt god ut. Vart ligger det?

Malin sa...

Tack! Glada färger kommer ju med våren :)

Copacabana ligger vid horntullsstrand. De har en massa gott att fika och så kan man sitta ute och glo på vattnet. Fint!