7/17/2008

Poor me

Alltså jag är verkligen helt broko just nu. Hur broko undrar ni? Well, jag tror jag kan skrapa ihop mer utländsk valuta än vad jag kan i svensk. Inga kulor i påsen, inga pengar i pungen med andra ord. Lite tråkigt, men det går ingen nöd på mig. Även om det kommer bli en torr helg. Jag har nämligen mat (kolla bild. Storkok med bönor liksom. Bilden är så talande att ni just nu egentligen läser en helt onödig text (som så många gånger förr!). Där bjöd jag på en parentes i en parentes också). Jaja, Jag har bok, jag har dvd-box och sjukt mycket lull. I will survive. Eller så kanske jag bara säljer av en njure i ren desperation och räddar mig själv. När jag var liten hittade jag både 50-lappar och 100-lappar på gatorna. Varför gör man aldrig det längre?

PS. Vad rolig och knasig min blogg blir med translate google. No money in the balls liksom.

Inga kommentarer: