4/27/2008

Sista helgen i april

Vilken fantastisk helg! Helst av allt skulle jag vilja redovisa den i en häftig power-point presentation för er. Med diagram, bilder och nån rolig animation, hela det köret. Men en gammal vanlig hederlig punktlista får duga istället;

- Jag blev äntligen av med mitt oönskade barn till studentrum (det på Gärdet)
- Det har varit sol (i sinne och på himlen)
- Var på Rival och Marie Laveau med Wilhelm and co. Fin kväll!
- Köpte Mudcrutch-skivan!! (Den är skitbra, de snälla killarna på Pets gav mig en affisch också)
- Malin och jag var ute på Ladugårdsgärdet och fotade. Jag flaxade runt med ballonger och Malin höll i kameran. Resultatet blev finfint och kan beskådas lite mer på min flickr.
- Flyttade in i ettan, highvalley. High-five! Nu behöver jag bara lite möbler så den som är frivillig att ställa upp och bära lite kan anmäla sig här och nu!

Ja...sen har det väl hänt en massa mer. Men nu ska vi låta bilderna tala!

(mina fossingar drar vidare på panorama-turné)
(promenix på gärdet)(lyxfrukost. färska blåbär och fil)(min och batemans internhumor)
(lou barlow har lösningen på klimatfrågan)(drunkity)

Inga kommentarer: